Hona hemen Science aldizkari ospetsuan,eskola segregatuen inguruan, aurkitu dugun artikulu interesgarri baten ideia nagusiak.
Eskola segregatuak ez dauka argudio zientifikorik/ez dago zientifikoki egiaztatuta.
Eskola segregatuak ez dauka argudio zientifikorik/ez dago zientifikoki egiaztatuta.
Eskola segregatuak sexismoa eta genero estereotipoa indartu dezake
Nota hobeagoak ateratzen dutela , eskola segregatuetan?
- Ez dago zientifikoki frogatua.
- Frogatua dagoena sexismoa eta genero estereotipazioa gora egiten dutela da.
Eskola segregatukoak diote akademikoki abantailak/onurak daudela:
- Ebidentzia gutxi
- Eskola segregatuetan eta mixtoetan arteko emaitzak ez dira hain desberdinak
- Ikasleak dutena da akademikoki ona sartzera doazenian hobeto prestatuta daudela.
- Eskola hauek onenak izan ahal dira, onenak soilik sartzen direlako hasieratik
Burmuinean desberditasunak ditugula diote ES-koek:
- Ez dago frogatua mutilak eta neskak diferente ikasten dutenik.
- Desinformazioa asko dago “ jokaera zientza” delakoan
- Aurkitu diren desberdinatasunak ez dute zer ikusirik “ikasteko” erabiltzen diren burmuineko atalekin
Laburbilduz,inpaktu nebatiboak dakartza eskoletan neska mutil segregatuta egoteak.
Generoaren estereotipoa bultzatzen dutelako
Mutilak mutilekin daudenean agresiboagoak bihurtzen dira (bai eskola mistoetan bai eskola segregatuetan.
No hay comentarios:
Publicar un comentario